Saturday 11 February 2012

Apang dan Dr.Liza

Semalam APANG di bawa semula untuk berjumpa Dr.Liza berikutan kes FPVnya. Alhamdulillah APANG dan sembuh, telahpun divaksin dan deworm. Mummy diapun tak pernah deworm...entah berapa banyak cacing yang dah beranak pinak dalam badan aku agaknya..








Dalam pukul 9am bertolak la aku dan APANG  ke Melaka..seperti biasa APANG takut naik kereta,,duduk setempat jer...senang bawak APANG ni..tak banyak songeh...




Agaknya dah lama sangat APANG menahan kencing dari pagi...tetiba aku rasa hangat jer kat paha aku...rupa-rupanya APANG dah terkencing di atas riba aku dengan muka selamba dan tak bersalah...APANG...APANGGGGG...budak bertuah betul...lepasni mesti hancing bau kereta aku..

****
Sediakanlah kain buruk dan apa-apa kelengkapan yang patut apabila membawa kucing dalam kereta...macam-macam kemungkinan boleh berlaku..tak kira perjalan jauh atau dekat...

1 comment: